Spelling in beeld extra

Taken blok 2

Bij blok 2 van Spelling in beeld hebben we de volgende taken van Spelling in beeld extra klaargezet. Als u deze volgorde aanhoudt, sluiten de taken aan bij de reguliere lessen van de methode.

 

Groep 4

groep 4 - herhalingstaak - cat. K3

groep 4 - herhalingstaak - cat. K4 -K5 (0)
groep 4 - herhalingstaak - cat. K2

Groep 5
groep 5 - herhalingstaak - cat. K11
groep 5 - herhalingstaak - cat. W1-W2 (0)
groep 5 - herhalingstaak - cat. R4-R5

Groep 6
groep 6 - herhalingstaak - cat. R1
groep 6 - herhalingstaak - cat. W10
groep 6 - herhalingstaak - cat. W1-W2 (0)

Groep 7
groep 7 - herhalingstaak - cat. W11
groep 7 - herhalingstaak - cat. W12
groep 7 - herhalingstaak - cat. W17
groep 7 - herhalingstaak - cat. WW3

Groep 8
groep 8 - herhalingstaak - cat. K25
groep 8 - herhalingstaak - cat. W11
groep 8 - herhalingstaak - cat. K30 - W12
groep 8 - herhalingstaak - cat. WW15
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest
Nieuwere post Oudere post Homepage
  • Startpagina

Wat is Spelling in beeld extra?

De methode Spelling in beeld heeft in korte tijd veel gebruikers gekregen. Ieder jaar blijkt uit het gebruikersonderzoek dat deze gebruikers heel tevreden zijn. Toch zijn er ook altijd aanvullende wensen. Als veel gebruikers dezelfde wensen hebben, gaan wij hier wat mee doen op deze site.

Als wens kwam de behoefte aan extra materiaal naar voren. Spelling in beeld extra biedt daarvoor nu extra taken. De taken zijn bedoeld als bouwstenen die u kunt inzetten om uw spellingonderwijs aan te vullen en te verrijken.

Meer informatie over Spelling in beeld extra vindt u in de algemene toelichting.

Probeer ook Taal in beeld extra

Kijk op www.taalinbeeld.nl/extra voor gratis online taken taalbeschouwing.

Reacties en suggesties

Spelling in beeld extra is een extra service voor u, de actieve gebruiker van de methode Spelling in beeld. U heeft invloed op de inhoud van deze website. Dit kan door te reageren op artikelen of door suggesties te sturen naar het emailadres van de redactie: sibextra@zwijsen.nl.

Zoeken op groep

  • groep 4
  • groep 5
  • groep 6
  • groep 7
  • groep 8

Zoeken op type taak

  • 16 op een rij
  • herhalingstaak
  • vervroegde aanbieding

Zoeken op spellingcategorie

K01 K02 K03 K04 K05 K06 K07 K08 K09 K10 K13 K14 K16 K17 K18 K19 K22 K24 K25 K28 K29 K30 R01 R02 R03 R04 R05 R06 R07 R09 R10 R11 R12 R13 R14 R16 R18 R20 R22 R23 R24 R25 R27 R28 R29 R30 R31 W01 W02 W03 W04 W05 W06 W07 W08 W09 W10 W11 W12 W13 W14 W15 W16 W17 W18 W24 W29 WW01 WW02 WW03 WW04 WW05 WW06 WW07 WW08 WW09 WW10 WW11 WW12 WW13 WW14 WW15 WW16 WW17 WW18 WW19 WW20 k11

Wie is wie

Paul Stapel is methodemaker en werkzaam bij Uitgeverij Zwijsen. Hij was leerkracht basisonderwijs en remedial teacher. Als auteur heeft hij meegewerkt aan meerdere methoden voor taal, spelling en lezen. Hij is hoofdauteur van de methoden Spelling in beeld en Lezen in beeld.

Jeske Heezemans is projectleider / redacteur bij Uitgeverij Zwijsen. Ze studeerde Interculturele communicatie en Tekst en communicatie en was werkzaam aan de universiteit van Tilburg. Bij Zwijsen werkt ze aan folio- en softwareprojecten op het gebied van taal, spelling en voortgezet lezen, op dit moment zijn dat o.a. Lezen in beeld en Spelling in beeld extra.

Jos Cöp is onderwijskundige, edublogger, multimediaal methodeontwikkelaar en uitgever bij Uitgeverij Zwijsen. In deze rollen is hij o.a. betrokken bij de methoden Taal in beeld, Spelling in beeld en Lezen in beeld. Eerder was hij leerkracht basisonderwijs, onderwijskundig adviseur en ICT-consultant.
BĂȘtaversie 0.1

(c) Uitgeverij Zwijsen b.v.

Links

Het weblog van Taal, spelling en lezen in beeld met artikelen over de methode.

De methodesites van Spelling in beeld en Taal in beeld met informatie over de methodes en een speciaal gebruikersdeel voor scholen die werken met de methodes.

Totaal aantal pageviews

Mogelijk gemaakt door Blogger.